13.05.2021

  • Η προώθηση της Αγίας Νάπας και του Πρωταρά, των δύο σημαντικότερων, αναμφίβολα, τουριστικών προορισμών της χώρας μας, στηριζόταν σε περιστασιακές καμπάνιες των τοπικών Αρχών, σε αυθόρμητες πρωτοβουλίες ταξιδιωτικών πρακτόρων και σε ιδιωτικές προσπάθειες επιχειρηματιών.

  • - ΤΟ EAST COAST CYPRUS ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η έλλειψη κοινής ταυτότητας και κοινής στρατηγικής ήταν ένας παράγοντας που ανέκαθεν προβλημάτιζε τους τουριστικούς παράγοντες αλλά και τους επιχειρηματίες της επαρχίας Αμμοχώστου.

  • Προωθητικές ενέργειες στο εξωτερικό Τα εγκαίνια του νέου branding της επαρχίας Αμμοχώστου έγιναν κατά την παρουσία αποστολής με επικεφαλής τον δήμαρχο Παραλιμνίου Θεόδωρο Πυρίλλη στην έκθεση MILP EXPO στο Μονακό τον περασμένο Μάιο.

  • Οι αποσπασματικές αυτές ενέργειες, όπως είναι φυσικό, συντελούσαν στην αποδυνάμωση των προσπαθειών προώθησης της περιοχής, ενώ η απουσία κοινής στρατηγικής και κοινού brand name άφηνε το περιθώριο δημιουργίας του κακού ονόματος των τουριστικών προορισμών.

09/06/19 18:13

Δημιουργούν την «κυπριακή ριβιέρα»

ΜΕ ΚΟΙΝΟ BRANDING ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ - ΤΟ «EAST COAST CYPRUS» ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η έλλειψη κοινής ταυτότητας και κοινής στρατηγικής ήταν ένας παράγοντας που ανέκαθεν προβλημάτιζε τους τουριστικούς παράγοντες αλλά και τους επιχειρηματίες της επαρχίας...

sigmalive cyprus ·

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook