06.07.2020

  • Από τα υπόλοιπα αιτήματα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΚΚ, το 21,19% αφορούσε υπηρεσίες τουριστικών καταλυμάτων και το 17% οργανωμένα ταξίδια.

  • Ειδικότερα, αναφέρει ότι οι ρυθμίσεις αυτές δίνουν προτεραιότητα στην πρακτική των πιστωτικών σημειωμάτων (κουπόνια) αντί της επιστροφής των χρημάτων σε περιπτώσεις ακύρωσης με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών ερωτημάτων από τους καταναλωτές.

03/06/20 21:44

Βροχή ερωτήσεων στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για τα δικαιώματα επιβατών

Σε πέραν των 24.000 αιτημάτων πληροφόρησης και παραπόνων σε σχέση με το Covid-19, εκ των οποίων το 45% αφορούσε τα αεροπορικά δικαιώματα επιβατών, ανταποκρίθηκε μέχρι τις 25 Μάιου το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου (ΕΚΚ). Από τα υπόλοιπα αιτήματα, σύμφωνα με ανακοίνωση...

rikNews ·

Βροχή ερωτήσεων στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για τα δικαιώματα επιβατών

rikNews

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook