05.12.2019

    Tα σαρακοστιανά εδέσματα έχουν την τιμητική τους. Μάθετε ποια είναι η διατροφική αξία μερικών από αυτά και προσέξτε να μην επιβαρυνθείτε με έξτρα θερμίδες. Ταραμοσαλάτα Τα συστατικά της ταραμοσαλάτας την καθιστούν ιδιαίτερα θρεπτική. Ο ταραμάς είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών, βιταμίνης Α και Δ, καλίου, μαγνησίου και ψευδαργύρου. Ο ταραμάς, όμως, είναι ιδιαίτερα πλούσιος και σε νάτριο (αλάτι), οπότε η κατανάλωση του πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή από υπερτασικούς ή νεφροπαθείς. Προτιμήστε τον άσπρο ταραμά, καθώς το ροζ χρώμα προέρχεται από πρόσθετες χρωστικές ουσίες. Ενεργειακά, 1 κουταλιά ταραμά προσδίδει περίπου 120 θερμίδες. Χαλβάς Παρασκευάζεται από ταχίνι, με αποτέλεσμα να είναι πλούσιος σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σελήνιο και αντιοξειδωτικές ουσίες. Είναι πλούσιος σε...
22/03/19 21:47

Tα σαρακοστιανά εδέσματα και οι θερμίδες τους

Tα σαρακοστιανά εδέσματα έχουν την τιμητική τους. Μάθετε ποια είναι η διατροφική αξία μερικών από αυτά και προσέξτε να μην επιβαρυνθείτε με έξτρα θερμίδες. Ταραμοσαλάτα Τα συστατικά της ταραμοσαλάτας την καθιστούν ιδιαίτερα θρεπτική. Ο ταραμάς είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών,...

must ·

Tα σαρακοστιανά εδέσματα και οι θερμίδες τους

must

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook