24.04.2019

  • Σχεδιασμός προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στα κοινωνικά δίκτυαΠαρασκευή 1 – Σάββατο 2 Μαρτίου 2019 Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

  • Έχει εργαστεί στο σχεδιαστικό τμήμα της LifO Free Press, στις εκδόσεις Λυμπέρη, υπήρξε Art director του δημιουργικού τμήματος στην ΙΜΑΚΟ, σχεδίασε το [RE]LOAD, το πρώτο ψηφιακό και διαδραστικό μουσικό περιοδικό στην Ελλάδα.

  • Σήμερα είναι Creative Director στο τμήμα marketing του Antenna Music (Αθήνα) του Ομίλου Antenna και αναπτύσσει τα δικά της ψηφιακά προϊόντα (www.thecraftroom.gr).

  • Δεν είναι εύκολο να αγνοήσει μια εταιρεία τους περίπου 3 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών δικτύων που υπάρχουν αυτή την στιγμή.

11/02/19 14:29

Πανεπιστήμιο Λευκωσίας: Διήμερο εργαστήριο σχεδιασμού: Not just a post!

Σχεδιασμός προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στα κοινωνικά δίκτυαΠαρασκευή 1 – Σάββατο 2 Μαρτίου 2019 Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο που χρησιμοποιούν οι  εταιρείες για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Δεν είναι εύκολο να αγνοήσει μια εταιρεία τους...

ΠαιδείαNews ·

Πανεπιστήμιο Λευκωσίας: Διήμερο εργαστήριο σχεδιασμού: Not just a post!

ΠαιδείαNews

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook