30.09.2022

  • Η Warply, η ηγέτιδα εταιρεία στα προγράμματα loyalty, δημιούργησε για λογαριασμό του πελάτη της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τον μεγάλο διαγωνισμό Catch the Treats με αφορμή την περίοδο του Halloween.

  • Πρόκειται για ένα διαδραστικό, διασκεδαστικό in-app παιχνίδι στοG App της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με μεγάλα δώρα και πολύ δημιουργικότητα.

  • Το Catch the Treats διακρίνεται για τον πρωτότυπο μηχανισμό του, όπου οι συμμετέχοντες καλούνται να μαζέψουν Halloween treats-κεράσματα, αποφεύγοντας όμως τις παγίδες μέσα σε 20’’.

  • Για κάθε επιτυχημένο παιχνίδι, κερδίζουν και επιπλέον μια συμμετοχή στη μεγάλη κλήρωση.

16/02/22 15:16

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Halloween gamification διαγωνισμός από τη Warply για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Η Warply, η ηγέτιδα εταιρεία στα προγράμματα loyalty, δημιούργησε για λογαριασμό του πελάτη της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τον μεγάλο διαγωνισμό «Catch the Treats» με αφορμή την περίοδο του Halloween. Πρόκειται για ένα διαδραστικό, διασκεδαστικό in-app παιχνίδι στοG App της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με μεγάλα...

Digital Life ·

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook