19.03.2019

  • Επίσης σχετίζεται με μικρότερο σωματικό βάρος και χαμηλότερο επίπεδο χοληστερίνης.

  • Επίσης, κάθε αύξηση κατά 15 γραμμάρια στην καθημερινή κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης οδηγεί σε μείωση κατά 2% ως 19% της πρόωρης θνησιμότητας, της στεφανιαίας νόσου, του διαβήτη τύπου 2 και του καρκίνου του παχέος εντέρου.

  • Αντίθετα, όπως επισημαίνει η νέα μελέτη, οι ωφέλειες από τις φυτικές ίνες και τα πλήρη δημητριακά είναι πιο ξεκάθαρες.

  • Τα οφέλη των ινών για την υγεία υποστηρίζονται από έρευνες τουλάχιστον 100 ετών, δήλωσε ο Μαν.

11/01/19 12:25

Φάτε περισσότερες φυτικές ίνες και πλήρη δημητριακά κάθε μέρα για να είστε πιο υγιείς

... και να αρρωσταίνετε σπανιότερα Όσοι τρώνε κάθε μέρα πολλές φυτικές ίνες και πλήρη δημητριακά (ολικής άλεσης), έχουν μικρότερο κίνδυνο για διάφορες χρόνιες μη μεταδοτικές ασθένειες και είναι γενικά πιο υγιείς, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη, που πραγματοποιήθηκε...

υγείαnews ·

Φάτε περισσότερες φυτικές ίνες και πλήρη δημητριακά κάθε μέρα για να είστε πιο υγιείς

υγείαnews

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook