20.10.2019

  • Στη συνέχεια, οι ερευνητές συνέλεξαν δεδομένα για τους θανάτους έως το 2013 από τη βάση δεδομένων Norwegian Cause of Death Registry.

  • Είναι σημαντικό να αρχίσει κανείς να ασκείται ακόμα και αν προηγουμένως δεν γυμναζόταν, προσθέτει.

  • Και συνεχίζει: Όσο πιο νωρίς βάλετε την άσκηση στη ζωή σας τόσο το καλύτερο.

  • Η Μόχολντ τονίζει ότι υπάρχουν ξεκάθαρες προτάσεις σωματικής δραστηριότητας για τη βελτίωση της υγείας: 150 λεπτά μέτριας άσκησης ή 75 λεπτά έντονης αερόβιας άσκησης εβδομαδιαίως.

02/09/19 14:31

Έρευνα:Η 20ετής καθιστική ζωή διπλασιάζει τον κίνδυνο θανάτου

Η συγκεκριμένη μελέτη, που παρουσιάστηκε το Σάββατο στο Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας και στο Διεθνές Συνέδριο Καρδιολογίας, είναι η πρώτη που παρατήρησε τις τη σταθερότητα ή τις εναλλαγές στις συνήθειες σε σχέση με τη σωματική άσκηση σε ένα διάστημα 22...

rikNews ·

Έρευνα:Η 20ετής καθιστική ζωή διπλασιάζει τον κίνδυνο θανάτου

rikNews

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook