23.07.2017

• Το πείραμα έκαναν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κίνας και δημοσιεύτηκε στο ακαδημαϊκό έντυπο Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America.

• Σύμφωνα με τους θεωρητικούς της κβαντικής φυσικής, μία από τις πολλές παραδοξότητές της αποτελεί η αντίστροφη επικοινωνία: σε αυτού του είδους την κβαντική επικοινωνία, κανένα σωματίδιο δεν μεταφέρεται ανάμεσα σε πομπό και δέκτη.

• Έτσι, έγιναν πραγματικότητα οι προγενέστερες υποθέσεις τους ότι κάτι τέτοιο ήταν εφικτό, καθώς πέτυχαν τη μεταφορά μίας ασπρόμαυρης εικόνας σε μορφή bitmap, χωρίς να αποστείλουν σωματίδια.

• Μέχρι τώρα, σωματίδια μπορούν να μεταφερθούν σε απόσταση, αν αντικατασταθούν από άλλα, όπως είναι τα φωτόνια, τα οποία και είναι αυτά που ταξιδεύουν ανάμεσα στα δύο σημεία.

19/05/17 23:47