28.02.2021

  • Προσθέτουμε στο blender τα ρεβύθια, το ελαιόλαδο, το σκόρδο, το ταχίνι και το χυμό limeκαι τα χτυπούμεγιαπερίπου 2 λεπτά ώστε να πάρουν μια κρεμώδη υφή.

  • Αντιγόνη Ανδρέου Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc Change Eat - Clinical Dietitians & Associates Τηλ.

  • Θρεπτική Αξία ανά 1 κ.σ.: Ενέργεια/ Θερμίδες: 135 Kcal Λιπαρά: 12 γρ.

  • Έπειτα, προσθέτουμετο αλάτι, το πιπέρι, το κύμινο και το αβοκάντο.

15/01/20 23:32

Avocado Hummus

Προσθέτουμε στο blender τα ρεβύθια, το ελαιόλαδο, το σκόρδο, το ταχίνι και το χυμό lime και τα χτυπούμε για περίπου 2 λεπτά ώστε να πάρουν μια κρεμώδη υφή. Έπειτα, προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι, το κύμινο και το αβοκάντο. Συνεχίζουμε το χτύπημα για 1-2 λεπτά ακόμα...

Sigmalive Cooking ·

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook