19.08.2019

  • Συχνά, οι εκπαιδευτικοί, κατηγορούμε το Σύστημα για τα κακώς έχοντα στη Δημόσια Εκπαίδευση.

  • Λέμε, πως τα τμήματα έχουν πολλαπλά επίπεδα μαθητών με αποτέλεσμα η διαμορφωτική αξιολόγηση και η διαφοροποίηση διδασκαλίας να είναι πρακτικά αδύνατη και πως είναι αδύνατο να προλάβουμε το αναλυτικό.

  • Ποιες δομές έχει αναπτύξει το Υπουργείο Παιδείας για να στηρίζει παιδιά που παραμένουν στάσιμα; Απολύτως καμιά.

  • Είναι όσα κάνουν τη δουλειά του εκπαιδευτικού στην τάξη εξαιρετικά δύσκολη.

18/03/19 19:32

Αναπαράγοντας το «Σύστημα»

ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΑΣΟΥ* Συχνά,  οι εκπαιδευτικοί, κατηγορούμε το «Σύστημα» για τα κακώς έχοντα στη Δημόσια Εκπαίδευση. Λέμε, για παράδειγμα, πως σε κάποια τμήματα φοιτούν παιδιά που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν επειδή έχουν πολλές ελλείψεις από προηγούμενα χρόνια, πως κάποια...

ΠαιδείαNews ·

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook