16.09.2019

  • Όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές και εσείς ιδρώνετε από τα πέντε πρώτα λεπτά της προπόνησης σας, μπορεί να δυσκολευτείτε να φτάσετε μέχρι το τέλος.

  • Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί τρόποι για να προετοιμαστείτε για αυτές τις θερμοκρασίες και να κρατήσετε τον έλεγχο κατά τη διάρκεια της άσκησης: 1. Πάντα να ενυδατώνεστε πριν αλλά και στη διάρκεια της προπόνησης.

  • Αυτό ισχύει τόσο για τις εσωτερικές όσο και για τις υπαίθριες προπονήσεις στη θερινή περίοδο.

  • Έτσι θα κρατήσετε ψηλά τα ενεργειακά σας επίπεδα και το σώμα σας σωστά ενυδατωμένο κόντρα στην υπερβολική ζέστη.

10/08/19 09:37

4 συμβουλές για να μη σταματάτε να προπονήστε τις ζεστές μέρες

Όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές και εσείς ιδρώνετε από τα πέντε πρώτα λεπτά της προπόνησης σας, μπορεί να δυσκολευτείτε να φτάσετε μέχρι το τέλος. Αυτό ισχύει τόσο για τις εσωτερικές όσο και για τις υπαίθριες προπονήσεις στη θερινή περίοδο. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί τρόποι...

must ·

Σχετικά Θέματα

×
Ακολουθήστε το Palo στο Facebook